środa, 26 maja 2010

Zdjęcia na właściwych torach

"Bo w moim życiu wszystko jest proste,
tu pianka do włosów i piwo jest mocne"

Te jakże głębokie słowa są słowami piosenki, która przyśniła mi się 17.01.2007. Ten ważki fakt zapisałam wręcz w kalendarzu i niedawno na niego natrafiłam szukając zupełnie czego innego. Doświadczenie to potwierdza istnienie mistycznych doznań podczas snu. Wtedy to np Salvador Dali wymyślał swoje obrazy a jakiś naukowiec obmyślał rozwiązanie ważnego problemu.

Jaki umysł takie sny - parafrazując znane powiedzenie. Ale nic tam, dziś miało być o czymś innym. Mianowicie niedawno miałam przyjemność robić sesję ślubną na której to sąsiad Młodych robił równiez fotki, na których to przypadkiem, nie przypadkiem się znalazłam! Było to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie, ale nie przeczę, miłe;)

Fotki wykonał Marcin Piasecki z http://trzydrugie.blogspot.com/ Wielkie dzięki!

Zaczęło się niewinnie...




Między podkładami kolejowymi nie było nic a dokładniej długo dłuuuugo nic i plum, więc początkowo nogi mi się trzęsły...

Jednak nie można się mazgaić, no i poszło potem z górki;)



Przeżyłam;) Pozdrawiam Młodych;)

2 komentarze:

  1. Pamiętam! Pamiętam! Jak przez mgłę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. straszyłaś, że będzie ciężko, a my się dobrze bawiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń