wtorek, 18 maja 2010

Lato w mieście

Pogoda jaka, każdy widzi. W takich momentach człowiek wraca myślami do lat ubiegłych, gdzie lato było upalne, suche -aż do znudzenia.

Zdjęcie które wg mnie dobrze oddaje klimat lata w mieście zrobione było w bardzo nowoczesnej dzielnicy Kopenhagi - klimat jakiś taki pink punk, mechaniczna pomarańcza, high tech. Bateria w aparacie mi wtedy padła i potem został sam analog, ale zanim to się stało zdążyłam zrobić to:





Słowo wyjaśnienia - foty robione Canonem g7. Sporo kompaktów ma funkcję robienia zdjęć w trybie jednego koloru - umiejętne zastosowany daje ciekawe efekty. Oczywiście to samo można uzyskać w PS, ale wg mnie niektóre zdjęcia mają ten klimat, bez późniejszej obróbki. Tamten moment, tamten aparat, dokładnie takie zdjęcie. Kropka;)


PS 1: Doszły mnie słuchy, że jedna z czytelniczek, Madzia, zainspirowana zdjęciami rowerów planuje zakup własnego pojazdu i już myśli jak go ozdobić;) Liczę na fotkę, jak wyszło.

PS 2: Przypominam o dzisiejszej wystawie;) http://trocheinnezdjecia.blogspot.com/search/label/wystawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz