czwartek, 19 maja 2011

Rybaki, czyli pomysł na zdjęcia

Niedawno wszedł mi pełen ZUS... Przerażająca jest kwota 850zł
miesięcznie! Jak się okazało, samozatrudniony płaci wyższą składkę, niż
pracodawca płaci za pracownika - nie znalazłam nikogo kto by mi
wytłumaczył na co idzie ta różnica, bo na pewno nie na wyższą emeryturę.

I w tak sprzyjającym klimacie zastanawiając się nad sensem prowadzenia
własnej działalności, przychodzą miłe chwile które utwierdzają mnie, że
jednak ma to wszystko sens.

Zgłosiła się do mnie Para na ślub, wraz z sesją przedślubną, z której
zdjęcia chcieli wykorzystać do zaproszeń. Motywem przewodnim miało być
morze, rybołówstwo, wędkarstwo - ogólnie poznali się na oceanografii.

Po wstępnych ustaleniach akcesoriów, motywów, scenek, kadrów, stawiliśmy
się nad morzem, przy horrendalnie zimnym wietrze. Popołudniowe światło
piękne, niebo jeszcze piękniejsze, dłonie zmarznięte a efekty?:)

3 komentarze:

  1. Aśka z ZUS-em to nie prawdą że samozatrudniony płaci wyższą składkę niż pracodawca za pracownika!!!

    krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak nie, jak tak? Krzyś, oświeć mnie;))) I w ogóle wymyśl mi coś, bo ten ZUS mnie przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano NIe i kropka. Chyba, ze zatrudnisz kogoś na pensję 200,00 miesięcznie to będzie oczywiście mniejszy. Niepłacić legalnie się nie da tylko jak zawiesisz dzialalność.

    OdpowiedzUsuń