poniedziałek, 7 czerwca 2010

A żeby im coś urwało!

Nie sądziłam, że dzieją się jeszcze takie rzeczy! Żeby kraść kapsle, kołpaki z kół?! Idę rano do samochodu, pikam alarmem, ale patrzę w dół a to nie mój samochód! Tylko czemu pilot działa?! Chwila konsternacji - może zgubiłam. Ale to bym jeden zgubiła, no może dwa! A tu wszystkie cztery zniknęły!!!

Nie będzie fotki dokumentującej bo byłam wzburzona! Zwykłe, plastikowe kapsle, obłocone tak, że zlodziej musiał się nieźle upaprać! I dobrze mu tak! I żeby mu coś urwało!

Niby to nic, ale człowiek czuje się podle! Esz

PS: A żeby nie było tak dramatycznie, jutro mini konkurs;)

2 komentarze:

  1. Mi też ukradli kołpaki ... koleżanka też już nie ma ;/ jej jeszcze ukradli tablice rejestracyjne...
    W Trójmieście grasuje jakaś mafia kołpakowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co oni z nimi robią?! Nowoczesną biżuterię? Freesbee dla psów? Antenę do komnikacji z istotami pozaziemskimi? Esz... Znazłam takie za 6zł - ciekawe czy i takie ukradną?

    OdpowiedzUsuń