czwartek, 17 czerwca 2010

Fototapeta - czyli problemy kolorystyczne

Klient a właściwie znajomy wymyślił sobie, że chce w remontowanej łazience mieć 2 fototapety wielkości 200x70 cm o tematyce morskiej, ciepłej, słonecznej, ale tak na prawdę to niekoniecznie;) Zaproponowałam mu coś takiego:



Jednak ku mojemu zdziwieniu okazało się, że trawki są ostatnio bardzo popularne. Na nic nie zdały się tłumaczenia, że te trawki to typowo bałtyckie, polskie, niepowtarzalne. Dalsze kręcenia nosem pokazały, że kolory są nie takie, że wcale to nie jest słoneczne i w ogóle kolory są nie takie jakie miały być. Na to ja się zdziwiłam, bo zrobiłam je cudnie słoneczne. No i wyszło szydło z worka jak zobaczyłam te foty na jego kompie - ohyyyda. Żadnych kolorów;) Nauczka - chcesz pokazać klientowi odpowiednie kolory - zrób odbitkę w labie ze wspólnym profilem kolorystycznym! Na czym to polega, opowiem kiedy indziej!

1 komentarz:

  1. Mój znajomy poszukiwał fototapet do biura i też miał problem, nic mu się nie podobało, nie widział co się sprawdzi. Dopiero na https://www.dekowizja.pl/fototapety/do-biura udało się znaleźć idealny wzór. Na żywo dużo lepiej się prezentuje jeszcze jak na zdjęciu na stronie. Kolory żywe, intensywne. Bardzo dobra jakość.

    OdpowiedzUsuń