środa, 15 września 2010

Uśmiechnij się dziubuś

Przeglądając zaległości blogowe, na jednym z moich ulubionych blogów dziewczynkazaparatami trafiłam na komentarz Jarka  odsyłający na stronę: facesinplaces.blogspot.com
Przefantastyczne!

I od razu przypomniał mi się motyw z mojego osiedla z czasów wcześniejszych. Na jednej z bocznych uliczek był ogromny napis wymalowany na asfalcie - "UŚMIECHNIJ SIĘ DZIUBUŚ". Do tego gigantyczna buziuchna! Po roku, po zejściu śniegu trochę zbladł i się starł... po kilku dniach znów był świeżo odmalowany. Nie wiem dla kogo to było i kto to zrobił, ale zawsze działało jak przechodziłam;)

2 komentarze:

  1. Też śledzę dziewczynkę z aparatami, a fejses in plejses super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że też śledzisz, bo od Ciebie na nią trafiłam! Wdzięczna Ci niezmiernie pozostanę!;)

    OdpowiedzUsuń