Przygotowania do Euro idą pełną parą a w związku z tym powiększa się baza hotelowa. Mowa o nowym Hotelu Morskim na Witominie w Gdyni. Założenie właścicieli wg mnie jest świetne - bardzo wysoki standard wnętrz, wykraczający poza deklarowane dwie gwiazdki, bez spełniania (często zbytecznych) wymagań dotyczących obsługi, wyposażenia w basen itd, które to warunkują przyznanie wyższej ilości gwiazdek. Dzięki temu gość ma do dyspozycji nowoczesne pokoje i łazienki, płaci jak za dwie gwiazdki i nawet nie zauważa, czym różni się taki hotel od trzy czy czterogwiazdkowego.
Ale do rzeczy. Miałam przyjemność wykonywać zdjęcia reklamowe wnętrz i na przykładzie pierwszego i kolejnych zdjęć chciałam pokazać ile jest różnicy pomiędzy ot tak zrobionym zdjęciem a tym, co się potem oddaje klientowi;)
środa, 2 czerwca 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Bardzo misię! :)
OdpowiedzUsuń;) szczerze - ja też się jakoś w tym odnalazłam;)
OdpowiedzUsuńThe last one is excellent :)
OdpowiedzUsuń